Transmiterea unei reclamații privind calitatea unui medicament

Ce este un medicament?

Medicament:
a) orice substanță sau combinație de substanțe prezentate ca având proprietăți pentru tratarea sau prevenirea bolilor la om; sau
b) orice substanță sau combinație de substanțe care poate fi folosită sau administrată la om, fie pentru restabilirea, corectarea sau modificarea funcțiilor fiziologice prin exercitarea unei acțiuni farmacologice, imunologice sau metabolice, fie pentru stabilirea unui diagnostic medical;

Pentru a verifica dacă produsul pe care doriți să-l reclamați este un medicament vă rugăm căutați produsul aici.

În cazul în care produsul reclamat de dumneavoastră nu este un medicament sau dacă reclamația dumneavoastră nu se referă strict la calitate ci la alte aspecte (de ex. preț, activitatea farmaciei) vă rugăm să vă adresați, după caz, următoarelor autorități competente:

– Ministerul Sănătății Publice – Direcția Politica Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale
– Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
– Autoritatea Națională Sanitar Veterinară

Ce informații sunt necesare Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din Romania pentru a soluționa reclamația dumneavoastră

Informațiile pe care ni le transmiteți sunt foarte importante pentru noi. Pentru a putea soluționa reclamația ne sunt necesare informații ca:
– numele produsului;
– fabricantul;
– seria, data fabricației și data expirării menționate pe ambalajul produsului;
– detalii privind problema apărută (ce, când, unde, cum s-a întâmplat)
– daca este posibil copii ale rețetei, ale documentelor medicale și ale chitanței de achiziționare a produsului precum și orice alte informații care ne-ar putea ajuta în evaluarea reclamației
– datele dumneavoastră de contact

Reclamațiile trebuie transmise în scris Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale:
– prin poștă: Str. Av. Sănătescu 48, sector 1, București 011478
– prin fax: 0213163497
– prin e-mail: click aici

Vă rugăm să transmiteți datele dumneavoastră de contact. Pe parcursul procesului de soluționare a reclamației, dacă este cazul, vă vom contacta pentru a afla informații suplimentare iar după finalizare vă vom anunța în scris cu privire la rezultatul investigațiilor.