Transmiterea unei reclamatii privind calitatea unui medicament

Ce este un medicament ?

Medicament:
a) orice substanta sau combinatie de substante prezentate ca avand proprietati pentru tratarea sau prevenirea bolilor la om; sau
b) orice substanta sau combinatie de substante care poate fi folosita sau administrata la om, fie pentru restabilirea, corectarea sau modificarea functiilor fiziologice prin exercitarea unei actiuni farmacologice, imunologice sau metabolice, fie pentru stabilirea unui diagnostic medical;

Pentru a verifica daca produsul pe care doriti sa-l reclamati este un medicament va rugam cautati produsul aici.

In cazul in care produsul reclamat de dumneavoastra nu este un medicament sau daca reclamatia dumneavoastra nu se refera strict la calitate ci la alte aspecte (de ex. pret, activitatea farmaciei) va rugam sa va adresati, după caz, urmatoarelor autoritati competente:

– Ministerul Sanatatii Publice – Directia Politica Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale
– Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
– Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara

Ce informaţii sunt necesare Agenţiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale pentru a solutiona reclamatia dumneavoastra

Informatiile pe care ni le transmiteti sunt foarte importante pentru noi. Pentru a putea solutiona reclamatia ne sunt necesare informatii ca:
– numele produsului;
– fabricantul;
– seria, data fabricatiei si data expirarii mentionate pe ambalajul produsului;
– detalii privind problema aparuta (ce, cand, unde, cum s-a intamplat)
– daca este posibil copii ale retetei, ale documentelor medicale si ale chitantei de achizitionare a produsului precum si orice alte informatii care ne-ar putea ajuta in evaluarea reclamatiei
– datele dumneavoastra de contact

Reclamatiile trebuie transmise in scris Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale:
– prin posta: Str. Av. Sanatescu 48, sector 1, Bucuresti 011478
– prin fax: 0213163497
– prin e-mail: click aici

Va rugam sa transmiteti datele dumneavoastra de contact. Pe parcursul procesului de solutionare a reclamatiei, daca este cazul, va vom contacta pentru  a afla informatii suplimentare iar după finalizare va vom anunta in scris cu privire la rezultatul investigatiilor.